Sider

16.01.2012

Katerina Billis

Som sagt har jeg skrevet et par gange at jeg skulle interviewe, en sød blogger som var på vej mod Bloggers Delight. Her er det så, her afsløre jeg hvem det, det er søde Katerina Billis. Jeg ligger et link til hende blog på BloggerLovin, og hende blog på Facebook, så i rigtig kan tjekke hende ud! Hun laver de fedeste indlæg, og elsker det er at blogge, hun svarede ærligt på alle mine spørgsmål, og som sagt er hun enormt sød! Vil gerne lige hurtig sige tak til dig søde Katerina, synes jeg fik meget ud af det. Jeg ønsker dig alt held og lykke frem over på Bloggers Delight. 

Jeg vil gerne lige hurtigt forklare lidt om Katerina, jeg kender hende egentlig ikke. Men jeg har nogen venner, som har nogen venner, som har nogen venner, som er venner med hende, you know. Og sådan ved jeg så hvem hun er. I lang tid har hun bare været en af mine venner på Facebook, og jeg vidste egentlig ikke noget om hende. Pludselig en dag, begyndte der at dukke nogen links op på min startside, med hendes blog. Jeg begynde så stille og roligt og læse den. Og jeg blev så betaget af den. Den er virkelig god, det må jeg sige, det skal hun have ros for! Ellers er hun en super sød teenager, på femten år, som hun også fortæller. Hun elsker og være anderledes, og sig selv. Hun elsker og blogge, og elsker fodbold. Også er det bare værsgo og læse!!!

1 Hvorfor startede du med at blogge?

Svar; Som sagt læste jeg mange andres blogs, og derfor startede jeg får at kunne se hvad jeg egentlig kunne opnå.

2 Hvordan fik du lyst til at blogge?

Svar; Jeg læste meget blogs, og det har jeg gjort i mange år, og nok der når man læser fede blogs, får man slev lysten til at dyrke det og se hvad man kunne gøre via sådan en blog.

3 Hvad kan du bedst lide og skrive om?

Svar; Tøj, mode, livsstil.

4 Hvordan føles det at skulle være en del af Bloggers Delight?

Svar; Det mærkeligt, tror ikke rigtigt det gået op for mig sådan rigtigt endnu, det var jo en drøm for mig. Derfor har jeg lært at man aldrig skal droppe sin drøm men kæmpe for det man vil og gerne vil være.

5 Hvordan håber du at det kommer til at gå dig på Bloggers Delight?

Svar; Jeg håber da, det kommer til at gå godt, men for mig handler det om at lave det jeg elsker allermest.

6 Hvilke bloggere synes du selv er gode?

Svar; Den bedste er nok Angelica Blick fra Sverige, knald dygtig, så der jo os kristinasverden, Fie, Fredrik og din læser jeg os. jeg læser rigtig mange blogger.

7 Hvad gør en god blogger god?

Svar; Det forskelligt kan godt lig at se dagens outfit, og billeder fra hverdagen, synes det bliver kedeligt når der ingen billeder er, synes der skal være billeder til.

8 Hvordan får du ideer til dine indlægs?

Svar; Det forskelligt gerne fra andre blogger, eller min mor som nævner hvad man kan lave om, da hun selv læser blogs dagligt og dygtig til det med mode, også får jeg os ideer fra min hverdag, eller noget jeg gerne vil prøve af som jeg faktisk er usikker på om det bliver godt eller dårligt.

9 Hvad siger folk på din skole til din blog?

Svar; Der ikke rigtigt nogen der nævner det, eller jo men det bare at de læser den selv lærerne, men folk vender sig mere om og kigger på mig. 

10 Har du mødt meget modgang i forhold til din blog?

Svar; Jeg har mødt en masse, som var svær at håndtere for mig, jeg brugte meget af min energi på at slås med mig selv, om jeg skulle blive ved fordi jeg fik afvide den var dårlig og jeg var tilgrin ovs. Min krafter blev brugt på at være ked at det. Men jeg valgte at blive ved og lukke ørene for hvad andre mente det lærte min mor mig, og det kan jeg os bruge i min hverdag nu. Og det har kun hjulpet mig rigtig meget at lære at være ligeglad med hvad andre sagde og mente men at standse op og sige at det er det her min drøm er. Ingen skal stoppe din drøm fordi de ikke kan rejse dem slev op og kæmpe for deres drøm også havde ondt i røven over at jeg kunne. 

11 Hvordan forholder du dig til lede kommentarer og ting som det, omkring din blog?

Svar; Som sagt gider jeg ikke hate tilbage, og begynde at skændes med folk som kun har grimme ting at nævne, jeg sletter derfor sådan noget, så kan det godt være folk siger kan du ikke kan kritik, jo kan jeg sagens min side er bare ikke lavet til hate men til folk som vil læse. Så hvis folk har så meget brug for at svine min blog til eller mig, så mener jeg de kan sende mig en privat besked med hele deres navn;-)

12 Hvordan har dine venner og veninder det med din blog?

Svar; De rigtig søde, de gode til at sige hvor det godt og give mig god råd , hvis der noget der skal gøres bedre, og hjælpe mig.

13 Udover at blogge hvad laver du så i din hverdag?

Svar; Jeg spiller fodbold, bruger min tid på min familie, venner og veninder.

14 Hvad er din største drøm lige for tiden?

Svar; Tror min drøm fortiden er at der skal ske noget mere mod mobning.

15 Hvor meget tid bruger du på din blog om ugen?

Svar; Det forskelligt, går jo i 9kl. Så når tiden er der, så bruges det på bloggen. Men cirka en time om dagen.

16 Nu har du lavet en video blog, kommer der flere af dem?

Svar; Ja, kunne jeg da godt forstille mig, regner med at det bliver blandet.

17 Hvor længe har du blogget?

Svar; Jeg blogget et halvt år på en gammel en, men den slettet jeg da det var dårligt og tiden ikke var så passende der skete en masse i mit liv, men så i december begyndte jeg på en helt ny side.

18 Ved din familie du blogger, hvis ja hvad synes de så om det?

Svar; Ja hele min familie ved det, de alle læser den selv min morfar;-) de rigtig støttende ang min blog, og hjulpet mig rigtig meget, især den tid hvor jeg var ved at stoppe.

19 Hvad synes du er det fedeste ved at blogge?

Svar; Alle de mennesker som sætter pris på det man laver.

20 Kan du anbefale andre og begynde og blogge?

Svar; Jeg kan klart anbefale det, man kan altid slette den hvis man ikke synes den går som den skal være, det bare at gå i gang.

21 Hvis folk skal begynde og blogge, hvad skal de så være klar over?

Svar; Man skal være klar over der kan være folk der kommer med dumme kommentarer.

22 Hvad er hemmeligheden bag en fed blog?

Svar; Hahah, det ved jeg ikke, vær dig selv dyrk det du vil allermest, vis din personlighed i det.

23 Skal man skrive om mode og den slags for at blogge?

Svar; Det skal man ikke, man kan skrive om alt, der findes blogs om alt fra mad til fodbold.

24 Hvad skal en blog handle om før du vil læse den?

Svar; Det forskelligt hvad der fanger mig, nogen dage kan jeg side og læse, Teen Life andre dage mode og mad.

25 Du har altid lækkert hår, og du laver tit indlæg om forskellige hårkurer, og ting til håret, men hvordan får man ligeså lækkert hår som dig? 

Svar; Jeg bruger hårkure og olier og føntørre det ikke rigtig, ved ikke rigtigt om jeg har lækkert hår, det rimelig slidt, efter glatning og farvning.

26 Jeg har tit haft lyst til at spørge dig om det her så nu spørg jeg dig! Hvordan turde du og klippe dit lange hår af og få det så kort! Btw så klæder det dig enormt godt! Mega modigt og sejt!

Svar; Jeg var træt af, drenge som mente man kun kan være smuk med langt hår, og træt af alle piger lignet hinanden med det lange hår, jeg ville vise at man sagens kunne være smuk selvom man ser anderledes  ud og det ikke fedt at ligne andre.

27 Jeg bliver nød til at spørge, hvordan med kærligheden, er der en der er lidt sød?

Svar; Hahah, som sagt så jeg forelsket, men mere nævner jeg ikke.

28 Du har fed stil, hvordan får du inspiration til din stil?

Svar; Jeg læser jo meget modeblogs og modeblade, men stilen har jeg fra mig selv jeg blander meget tøj. Og går i alle slags mærker

29 jeg ser tit, billeder af dine søskende, både på din blog og din Facebook, har du et meget tæt forhold til dem? Hvis ja, har det så altid været sådan?

Svar; Min familie, betyder alt for mig. Min mor og søster er som mine bedste veninder, min familie er dem der støtter mig i alt, dem der hjælper mig med alt, familien har altid betydet meget for mig og jeg rigtig tætte med mine søskende.

30 Den lækreste fyr i verden? 

Svar; Uuuhhh den er lidt svær, Ronaldo…

31 Hvad tror du at du skal efter skolen?

Svar; Lige pt regner jeg med Roskilde eller Køge gym måske gå et år eller 2, da jeg faktisk bare skal gøre mig klar til at komme ind på journalisthøjskolen også rejse et år, for at studere.

32 Den fedeste blog der findes?

Svar; Den bedste er nok Angelica Blick fra Sverige.

33 Tror du nogensinde du vil stoppe med at blogge?

Svar; Har ingen planer om at stoppe, kun at gøre min blog bedre og få mange flere læsere.

34 Hvorfor blogger du, er det lyst, kedsomhed, eller ren kærlighed til det at blogge?

Svar; Det kærligheden til at blogge, det følelse som det jeg er skabt til. 

35 Hvor gammel er du egentlig?

Svar; Jeg 15 år, bliver 16 her til april.

36 Tror du at du har nogen læser af hankøn?

Svar; Det ved jeg ikke, har hørt lidt fra drenge som selv kommer og fortæller de læser den.

37 Hvordan kan det være tror du at du har fået så mange læsere?

Svar; Hmmm, det ved jeg faktisk ikke, tror det handler om, om det interessere folk, og hvis det gør det læser folk den jo. 

38 Hvordan kom du ind på Bloggers Delight?

Svar; De søgte til teen Life, Fie Laursen havde set min og synes den var fed hun sendte den videre til Kia.
Også havde jeg os selv skrevet derind.

39 Hvad er god stil i dine øjne?

Svar; Hmm, for mig er fed stil når det næsten er grimt at tøj bliver fedt.

40 Hvad vil du bare slet ikke blogge om?

Svar; Sådan noget som sex, altså virkelig privat liv hvis du ved hvad jeg mener.

41 Hvad skal man gøre hvis man gerne vil på Bloggers Delight?

Svar; Man skal blive ved med at blogge kæmpe for det, også skrive til dem derinde de super søde.

42 Hvordan får du inspiration til dine indlæg?

Svar; Via min mor, og hverdag og andre blogs.




http://www.facebook.com/pages/Farspige-blog/235726613167130 - Her er hendes blog på Facebook, hvor hun hele tiden ligger links op til hendes nye indlæg! Tjek det ud!


http://farspige.wordpress.com/2012/01/14/weekend/ - Her er selve hendes blog. Som er er guf at læse!


Jeg håber i vil tjekke det ud! Især hvis i vil have lidt inspiration til jeres tøj, og sådan ting. Hun fortæller tit om hvordan du kan gøre dit hår lækker og ting som det. Jeg synes hendes blog er fed, og jeg synes i skal tjekke den ud. Jeg synes det der gør den fed, er hendes måde og fortælle tingene på. Hun bander ikke, hvilke jeg har respekt for. Fordi det er noget jeg selv har problemer med. Men selvom hun ikke bander, holder hun sproget ungt, og til at forstå. Det er fedt hun fortæller om hendes daglig dag, hvad hun laver og den slags, lige for tiden har hun haft mange prøver, så det har hun haft meget travlt med. Men ellers skriver hun hele tiden, så der er hele tiden noget nyt lækkert og læse. Jeg synes i skal læse hendes blog, fordi jeg tror i vil kunne få noget ud af det. Jeg tror i ville få en masse en inspiration, fordi det synes jeg i hvertfald jeg har fået. Især om hvad jeg skal blogge om. Så går du og ikke lige ved hvad du skal blogge om, tror du kan få nogen ideer, på hendes blog. Hun laver også til tider, en outfit of the day, hvilke jeg synes er nice, sådan så jeg kan se hvad andre går i, udover folk på min skole min skole. Lige Katerina, går i super fedt tøj, så der får jeg i hvertfald også ideer til mit tøj! TJEK HENDE UD HUN ER SUPER COOL!


Vil lige vise et lille billede af Katerina!




Det var alt for nu!


Ciao bella gente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar