Sider

24.11.2011

Influenza......

Hey smukke mennesker.

Som jeg har skrevet de andre dage, har jeg været enormt syg, de sidste par dage. Ja. Det er jeg
altså også idag. Og inden min mor kørte, sagde hun jeg nok havde influenza igen.
Synes jeg eddermame jeg har tit, efter hånden. Det er ærligtalt lidt kedeligt.
Udover det er jeg helt alene hjemme, min mor går hjemme, af personlige årsager, så hun plejer
og være hjemme, idag, er hun på sygehuset i københavn. Og kommer først hjem ved fire tiden, just like my daddy.
Så jeg er helt alene i min egen forfærdelighed. 
Jeg sidder og glor, Ghost Whisperer mens jeg, shopper lidt på nettet, jeg har kigget
lidt på nogle punge, hos smartgirl.
Jeg mangler lidt, en og jeg har faktisk fundet en enormt fed, men også lidt sød en.
Den er fra pieces, og kan fås hos smartgirl, til en omkring 100 kroner tror jeg det var, og det er vel en fair pris?

Jeg synes den er enormt fed, og der er en stjerne, på. Og jeg elsker jo stjerner!
Så jeg regner med jeg faktisk køber den her, den er simpelthen for fed! Lige mig. Feminin, men også rå, 
på en sød, og fin måde.
Jeg elsker det med at de ikke har tegnet eller syet stjernen på, men
trykket den, da det er en læder pung.
Jeg er faktisk rigtig vild med rå ting. Så læder, og stjerne. Sooooooo much me!

Jeg overvejer stærkt at sætte en julefilm på, og lave en masse lækker mad, bare
for at jeg skal få det lidt bedre. Nu må vi se om jeg overhoved orker det.
I gamle dage, havde jeg spist nudler. Men den tid er forbi.
Fuck gluten allergi!

Det var alt for nu! 

Ciao bella gente

Ingen kommentarer:

Send en kommentar