Sider

23.11.2011

Onsdag......


Har været syg igen idag.. Derfor! Har jeg brugt min dag indtil videre på lækker the, 
og julefilm, i masse vis. Vågnede nemlig rimlig tidligt, pretty cool, i forhold til det er mig, som aldrig kan vågne, om morgnen! 
- Uheldigvis har jeg dansk sang analyse for til, på mandag, og jeg får sgu
nok ikke tid til at lave den senere på ugen, så jeg bliver sgu nok nød til at lave den idag,
hvis jeg altså får det godt nok til at kunne koncentrere mig om det. Jeg gider jo heller ikke
aflevere noget værre gang lort.



Vil lige vise jer nogle få af mine juleønsker!




Den hurtige læsere har sikkert opdaget der er stjerne på det hele!
Ja, jeg er blevet enormt vild med ting med stjerner!

Halskæden er fra Dixie, den fås på smartgirl.dk 

Mobiltasken er fra Pieces og kan også fås på smartgirl.dk

Øreringene er fra Sandbergdesing.dk, jeg så Irina fra Fristet havde sådan nogle, og min første tanke var bare dem SKAL jeg bare have, no matter what! Så får jeg dem ikke i julegave, bliver jeg simpelthen nød til at købe dem, they are soooooooo beautiful!

Det var alt for nu, jeg bliver sgu nok nød til at kigge lidt på den der dansk analyse, nu hvor jeg ikke rigtig har andet at lave! LOVE TO ALL

Ciao bella gente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar