Sider

11.01.2012

Roskilde, my love ♥

På lørdag skal jeg til Roskilde med min bedsteveninde. Vi skal på Roskilde gå gade, og derefter, skal vi på Ros torv, mange af mine veninder, og mange af dem jeg kender, vidste ikke der var en gå gade i Roskilde, eller hvad Ros torv er, Ros Torv, er et vidunderligt stort center i Roskilde, lidt fra Roskilde st. Det er vanvittigt mange butikker, cafer, der er en biograf, og mad butikker. Der er alt, stort set. Der er super lækkert, noget lidt andet end Næstved Storcenter i would say. Det minder lidt om Fisketorvet, Fisketorvet er bare MEGET større, og det siger lidt. Men jeg vil tage nogen billeder, så folk ved hvad det er, også kan jeg kun opfordre folk til at tage der ind, hvis du tager toget, koster det kun fjorten kroner, for en billet. Så det er okay billigt. Det er lidt svært og finde hen til Ros Torv fra st. Hvis man ikke kender stedet, derfor har jeg lavet et lille kort, ved hjælp af Google.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar